REVIEW - SKETCHERS GO WALK 3

Ini first time aku try beli kasut kerja Sketchers. Sebelum ni aku pakai Rockpot. Walaupun harga Rockpot cekek darah tapi berbaloi-baloi. Lama aku pakai tau. Sampai dah naik belacan. Kalau bukan sebab Chef Wan tu bising, mesti aku setia lagi dengan Rockpot lama. So dapatla merasa kasut baru from Sketchers. Eh, bukan Sketchers Malaysia yang sponsor aku la kan tapi... hahahaha Kalau nak sponsor aku terima je. *lompatbintanglagi*


Pilih punya pilih, try punya try satu-satu jenis, akhirnya aku memilih Sketchers Go Walk 3. Kira paling latest la kononnya... Ada sebelum ni punye Go Walk and Go Walk 2. Memang product improvement sangat. Lagi-lagi technology yang digunakan... Memang selesa sangat-sangat untuk dibawa berjalan or bekerja. Bagi yang kerja gomen tu tak bolehla kot pakai kasut camni. Mana formal kan... Yang boleh, silakan mencuba...
The next evolution of athletic walking comes in the Skechers GOwalk 3. Features GOga Mat Technology with high-rebound cushioning. Designed with Skechers Performance technology and materials specifically for athletic walking. Mesh fabric upper in a slip on technical walking sneaker design. GO Pillars shock absorbing sole.


Haaaa memang berbaloi la... Lepas ni jalan banyak or turun tangga naik tangga pun tak sakit kaki dan lutut... Selesa pun selesa... Bye-bye kasut jepun office...Mostly kat office ni ramai dah yang pakai Sketchers due tu keselesaan and sebelum ni sakit kaki. Now tiada lagi dengan bantuan Sketchers Malaysia.


Apa lagi, sila cuci mata dan cuba sendiri.

*toodles*


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...